OMG - 1 jaar!

Het is weer eens wat stiller geweest op mijn website.
Dit komt vooral door wat extra werken, Simon heeft veel geklust aan de schuur en even een stapje terug op social. Natuurlijk ben ik ook bezig geweest met Fiene haar eerste verjaardag, hoe dan? 1 JAAR!

Volgens mij is het al 2 jaar geleden dat ik bij mijn vorige werk kaartjes voor de Efteling had gewonnen en wilde ze bewaren voor een speciaal moment. Toevallig had mijn vriendinnetje ook kaarten en besloten we om met Fiene haar verjaardag naar de Efteling te gaan. Beter dan dat kan het toch niet worden? Ik was bang dat ze niet wilde slapen in de buggy, maar het viel alles mee want na 2 uren tukken hebben we haar wakker gemaakt. Dat was ze eigenlijk nog niet van plan, totdat ze haar fruitpotje zag en toch eigenlijk wel honger had. Ergens had ik ook wel een beetje twijfel of ze het bewust zou mee maken dat we in een pretpark waren, vanwege haar leeftijd. Maar ze vond het sprookjesbos heel interessant en we zijn in de Droomvlucht en in de Carnaval Festival geweest. Waar ze haar ogen heeft uitgekeken!

En ineens gaat het zo snel! Ze heeft het kruipen écht, écht, maar dan ook echt door en is stilzitten niet meer leuk. Het is ook heel leuk om een beetje te kunnen vergelijken met haar vriendinnetje die 3 weken ouder is. Ik ga merken naarmate ze ouder worden ze steeds dichter bij elkaar komen qua ontwikkeling. Fiene gaat zelf staan en houd dat ook best lang vol. Het word tijd voor anti-slip sokjes, want stappen wilt ze al wel (wel aan de hand) maar onze tegels zijn best glad! Oeps, niet baby-vriendelijk haha.

Afgelopen zondag hebben we haar verjaardagsfeestje gevierd en is ze ontzettend verwend met hele leuke kado's! Wat ze heeft gekregen wil ik in een andere post met jullie delen, dan ga ik alles eens leuk om te foto zetten. Kan ik mijn fotografie-cursus toch ook nog ergens voor gebruiken ;)

Onze baby is geen baby meer, maar een dreumes. Maar voor mij is ze voorlopig nog gewoon mijn kleine grote baby. Ook al gaat ze ons al beetje uitproberen, met wat wel en niet mag. Nu begint het echte werk, denk ik zomaar.  Kom maar op, ik ga het met alllllle liefde die ik in me heb aan!

Jeanine.

Reacties

Populaire posts van deze blog

mama zijn en werken.

Flesje half vol, flesje half leeg.