Zo, daar ben ik weeeeer! 

Wat leuk dat jullie weer een nieuwe post gaan lezen van mij. Dit keer gaat het over Lola en Fiene, vooral hoe ik dit combineer in het dagelijks leven. Wat ik soms nog wel eens lastig vind met dit heerlijke Hollandse k*t weer. 

Leuk feitje, Lola was er als eerste. Ik heb haar een plekje in mijn hart gegeven in 2017, bij Simon duurde het iets langer. Volgens mij was dat ook nog wel in 2017.. het had iets te maken met; “Ik wilde geen hond, maar wel een Lola”. Lola is altijd qua zindelijkheid en uitlaten super makkelijk geweest. Ik ga soms liever naar buiten dan zij, maar ik pies gewoon in de wc en zij moet t toch echt buiten doen. 

Als Fiene en ik helemaal ready to go zijn is het meestal rond half 9 (op een vrije dag) en dus dan gaat Lola ook voor het eerste naar buiten. In de middag rond 1 uur en in de avond rond 7 uur. Dat is het, makkelijk toch? Als het droog is en geen Ciara-storm is wel. Anders wordt het toch een beetje puzzelen tussen de buien door of met de kaplaarzen en regenhoes naar buiten. 

In de winter zijn de rondjes iets korter dan de in de zomer. En ik moet nog maar afwachten of Fiene straks nog zo netjes in de wagen blijft zitten als dat ze deze zomer deed. Mocht er iemand ziek zwak of misselijk zijn thuis dan is superrrrrrr-oma daar om Lola uit te laten. Dit geldt ook voor de dagen dat ik werk, dan laten de oma’s ook Fiene, ik bedoel Lola uit. 

Soms zeg ik wel eens dat Lola een blaas van staal heeft, eigenlijk zit ze nooit voor de deur te wachten om naar buiten te gaan. Scheelt zeker! 
Maar als het regent of hard waait vraag ik me soms wel eens af waar ik aan ben begonnen.. Nu met 1 kindje is het allemaal nog prima te handelen, maar straks met 5 wordt toch lastig.. (even een check of Simon dit ook echt leest) 

Hoe doen jullie dat? Je kindjes en hondjes combineren? 

Tot snellll, 
Liefs, jeanine!


Reacties

Populaire posts van deze blog

mama zijn en werken.

Flesje half vol, flesje half leeg.