kaarsjes aan, met een dekentje op de bank en netfix!

Het word weer herfst en als ik heel eerlijk ben is dit één van mijn favoriete seizoenen. Vroeger vond  ik het heerlijk om hele dagen te zonnen en er uit te zien of ik net iets te lang onder de zonnebank heb gelegen maar die tijd is over. Zo'n eerste zomer met Fiene kostte aardig wat zweetdruppels, gesjouw met spullen naar het strand en zand door heel het huis. Lola is ook niet zo weg van het hele warme weer en vind het dan ook veel lekkerder om te wandelen met iets koelere temperaturen.

Mag ik ook eerlijk toegeven dat ik de kaarsjes aan en sfeerlichtjes gewoon heel gezellig vind? Lekker met z'n alle op de bank naar boer-zoekt-vrouw kijken en ik ben happy. Maar als er nou niks op tv is, waar ga je dan naar kijken? Yessss, netflix! Netflix was vooral in mijn zwangerschap mijn grote vriend en heb ik heel wat uurtjes achter de tv gespendeerd. Wat moet je anders als je voor de rest niks kan? Oja, heb ook al heel wat boeken gelezen, misschien ook wel leuk om nog een keer een top 5 over te maken!

Je raad het dus al; ik ga mijn top 5 neflix series met jullie delen! Ben benieuwd welke jullie allemaal hebben gezien of wat jullie van deze series vinden.
1. Gossip Girl
2. Suits
3. Gilmore Girls
4. Jane The Virgin
5. White Collar

Op dit moment kijk ik Working Moms, ook héél leuk! Jullie nog tips voor leuke series? Let me know!

Liefs, Jeanine



Reacties

Populaire posts van deze blog

mama zijn en werken.

Flesje half vol, flesje half leeg.