10 maanden update; nog steeds vrolijk en nog steeds lekkere spekkies!

Fiene 10 maanden!


Jaja, onze kleine cutie is alweer 10 maanden oud. En ze komt ein-de-lijk een beetje vooruit op handen en voeten. Stiekem pesten we haar  door de afstandsbediening en onze telefoon steeds verder te leggen zodat ze nog een stukje verder moet om er bij te kunnen. En dan kan ze boos worden, pittige tante hoor! 


De 6de tand is ook al door. Vinden jullie ook dat als je kindje tandjes krijgt het échte baby er een beetje af gaat? Die big-smile met één en al tandvlees is toch eigenlijk het toppunt van schattigheid?! Maar hé, die tandjes zijn wel handig voor als ik weer eens vergeten ben brood te halen en ze het moet doen met een beschuitje. Vraag maar aan Simon, brood halen is niet iets waar ik goed in ben. En aangezien Simon er een stuk of 6 mee neemt op een dag zou je toch zeggen dat het best handig is als ik mezelf daar in ga verbeteren. Niemand is perfect, daar houden we het maar op.


Het makkelijk is slaap vallen is wel ver zoeken. Gelukkig is ze op bed zo vertrokken, maar in de buggy is mevrouw het  niet van plan. Op het terras iets rustig drinken met een vriendin kostte me laatst iets meer inspanning dan ik had gepland. Knuffels, rammelaars, van die speeltjes met die irritante geluidjes, spenen, drinken en koekjes.. Het kwam allemaal voorbij om even mijn ijskoffie op te drinken. Gelukkig had ik een ijskoffie, anders was mijn warme koffie vanzelf wel ijskoud geworden.. Daar moeten we nog maar eens wat op gaan verzinnen. Ik denk heel veel trainen, dus heel veel naar het terras en dan komt het vanzelf goed. Iemand zin om mee te trainen? 


Ze blijft ook echt zo vrolijk. En dat horen we ook van iedereen, dus dat proberen we er maar in te houden. En lekker overal mee naartoe slepen, inclusief alle spullen die je mee moet sjouwen. Daar krijgen we spierballen van. We hebben op dit moment vakantie en het is WA-RM. Daarom gaan we ook vee naar het strand en dat vind ik nog best een dingetje. Ik vraag me dus af wie er allemaal zijn/haar buggy mee neemt? Fiene houd het op ‘t strand ongeveer 2 uurtjes vol en dan is ze moe. En iets minder vrolijk, dus dan gaan we weer naar huis. Als ze nou lekker een dutje kan doen op het strand zouden we iets langer kunnen blijven. Maar hoe? Iemand de gouden tip? ( ik ga niet zo’n gek tentje kopen, want ik krijg het al benauwd als ik er naar kijk!)


En zo gaan we fluitend door het eerste jaar heen van onze beeb. Nog 2 maanden en dan alweer 1 jaar! Na onze vakantie ga ik lekker haar verjaardag voorbereiden. Zo blijven we lekker bezig toch? Ik ben al begonnen met een lijst voor cadeaus. En denk dat ik toch ook wel graag uitnodigingen wil gaan maken.. daar was Siem het nog niet helemaal mee eens.. Dat zullen we nog wel eens zien, makkkkkker. 


Tot snel, lieve lezers!!
Jeanine. 


Reacties

Populaire posts van deze blog

mama zijn en werken.

Flesje half vol, flesje half leeg.