Onze nieuwe buggy!

Jullie hebben 'm vast al wel een paar keer op mijn instagram voorbij zien komen, onze nieuwe buggy!


Ik had eerst via bol.com een Quinny Zapp Flexx besteld, maar die had vanaf het begin in een voorwiel een tikje zitten. Heel irritant, want je trilde gewoon zelf mee met de buggy. Moet je na gaan voor Fiene, die werd ge-milk-shaked..  Ik heb contact gezocht met bol.com en na een chat-sessie mocht ik de buggy terug sturen en kreeg ik mijn geld terug. Dikke duim omhoog voor hun service! Maar ik zou Jeanine niet zijn om dan weer mega te gaan twijfelen welke ik dan moest gaan kopen. Aangezien ik de kinderwagen die ik heb eigenlijk liever niet meer ging gebruiken. Ik heb er veel plezier van gehad, maar omdat de wielen aan de voorkant niet wendbaar zijn werd het toch best zwaar met onze kleine rolmops. 

Dus hup op de vrijdag ochtend met mijn moeder in de auto en naar Babypark in Barendrecht. En ik heb het echt geprobeerd, ik ben eerst bij de outlet gaan kijken maar helaaaaaas er stond niet wat ik zocht. Om eerlijk te zeggen wist ik echt totaal niet meer wat ik zocht. Ik ben altijd iemand geweest waar het praktische op nummer 1875387 kwam en het mooie op nummer 1. Dat werkt niet meer echt met een baby ben ik wel achter gekomen. Dus moesten we wel even om advies vragen en het personeel van Baby Park Barendrecht heeft ons echt super goed geholpen. 

Na alle buggy's in en uit elkaar te hebben geklapt, want ja dat vind ik heel belangrijk (irritatie-factor nummer 1 als het in/uitklappen niet mee werkt). We kwamen uit op 2 buggy's; de Mutsy Nexo en de Joie Buggy Litetrax™ 4 Air Chromium. Na heel veel wikken en wegen heeft toch de Joie het gewonnen. Al de extra ruimte onderin en de handige vakjes bij het handvat vond ik echt zó handig. De Joie had ook iets grotere wielen en aangezien ik toch best veel wandel en onderweg ben vond ik dat ook wel een must.  En wist je dat je de buggy in 1 handweging kan inklappen? Ik was fan, Simon is fan en Fiene is mega fan! 

Dus zijn jullie nog opzoek naar een hele fijne buggy? De Joie Buggy Litetrax™ 4 Air Chromium is mijn aanrader!
Hier is een link naar babypark om hem te bestellen! Hij is er ook in het zwart, maar vonden zelf de grijze mooier. 

Liefs, Jeanine!




Reacties

Populaire posts van deze blog

mama zijn en werken.

Flesje half vol, flesje half leeg.