7 maanden samen met mijn 2-tandige!

Helllllo people!

Wat super leuk dat jullie weer eens een kijkje nemen op mijn blog. Het is al weer even geleden dat ik wat heb geschreven, maar des te leuker om weer te beginnen. Het is om precies te zijn een maand geleden dat ik iets heb gepost. Toen werd Fiene 6 maanden en morgen is Fiene alweer 7 maanden oud of jong hoe je het ook wilt bekijken, haha. 😅

Gaat bij iedereen een maand zo snel? Pfoe, de tijd vliegt. Maar oké, wat is er ondertussen al weer gebeurd. Nou we zijn in onze vakantie voor het eerst samen naar het consultatie bureau geweest. Ik vertelde altijd wel wat er gebeurde (niks bijzonders), maar vond het toch ook wel eens leuk dat Simon een keer mee ging. En om zichzelf van zijn goede 'papa'-kant te laten zien zat hij netjes tegenover de babydokter. Fiene is weer goed gekeurd, beetje boven het gemiddelde qua gewicht en net iets eronder qua lengte. Ach, mijn bolletje pretvet ziet er gewoon goed uit!

Ik ben in de week van onze eerste vakantie met z'n 3en nog wel een dag gaan werken. Zodat onze papa eens een hele dag met kleine Fiene mocht spelen. En jaha, hij vond het best pittig. Hij dacht namelijk dat ik een luizen leventje had. Oh, toen ik dus thuis kwam was hij Bassie & Adriaan aan het kijken op Netflix ( er stond nog geen eten klaar). Het was toch ook nog een beetje vakantie hé...
Ondertussen zijn er al 2 tandjes door gekomen aan de onderkant. Echt heel veel last heeft ze er niet van gehad. Maar de enkele uurtjes waarin ze alles aan elkaar heeft gekrijst vergeet ik nooit meer. Het staat er wel heeeeeul cutie hoor!

Ik schrijf deze blog met een tussenpauze. Mijn laptop heeft ongeveer 2 weken niet aan gestaan, waarom? Ik moest mijn eigen leven weer even op orde krijgen. Soms heb je wel eens zo'n moment dat niet alles gaat zoals je wilt dat het gaat en dat gebeurde dus bij mij. Maar we gaan weer de goeie kant op, dus kan ik weer vol enthousiasme verder met mijn blog.
Fiene en ik zijn ook een keer naar babyzwemmen geweest. Ik kon nog niet echt zeggen dat ze er vol van heeft genoten, maar het waren denk ik ook best veel indrukken. Ze had/heeft best wel last van eczeem en een gevoelige huid dus we hebben het chloorwater maar even gelaten wat het was.
Het rollen gaat steeds beter, net als het zitten. Alleen is haar hoofd nog een beetje zwaar, maar dat komt vanzelf wel. 'Het komt vanzelf' moest ik wel even aan wennen. Voor mij moest alles snel en dacht ik dat Fiene overal laat mee was. Maar als ik nu naar haar kijk denk ik; 'Waar is mijn ieniemienie baby heen?????? Elke fase is leuk, vooral de fase van doorkomende tandjes. Die vind ik tot nu toe het aaaaaaaaaallerleukste.

Hoe het ritme nu is van Fiene?
We zijn al onderhand wel even een stukje verder dan 7 maanden, maar we plakken het gewoon maar even aan elkaar.
7;30 een fles
10;00 fruithapje
12;00 boterham oefenen + een fles
16;00 een fles
17;30 avondeten
19;30 een papfles

Dit was weer een kleine update! Ik ben benieuwd wat jullie voor tips hebben qua uitstapjes/activiteiten voor van de zomer met een baby. Let me know!

Liefs en tot snel,
Jeanine

follow ons op instagram!



Reacties

Populaire posts van deze blog

mama zijn en werken.

Flesje half vol, flesje half leeg.