They see me rollllllling.


Vandaag wilde ik eens gaan schrijven over een van mijn favoriete aankopen ever. Mijn kinderwagen! Ik ben super graag buiten, vandaar dat we ook een hondje hebben en er nog 2 konijnen buiten zitten. Van de zomer hebben we lekker een zwembad in de tuin gezet en daar kwam deze walrus ( zwanger) niet meer uit. Maar oké, onder de baantjes trekken en afkoelen door moesten er ook baby-aankopen worden gedaan. Eigenlijk was ik er al vrij snel uit wat ik wilde qua kinderwagen. Dat was dus ook degen die ik heb gekocht. Maar het kopen van deze werd een beetje tegen gehouden want de kinderwagen was alleen online verkrijgbaar. Super balen , want je wilt altijd wel je kinderwagen even uitproberen of je hem lekker vind rijden. Doe je toch ook met een fiets of auto als je die koopt? Nou dit is eigenlijk Fiene der auto. 

Toch nog maar in de auto naar verschillende winkels om kinderwagens te gaan bekijken. Maar ze konden niet tippen aan wat in mijn hoofd zat. En wat zijn er mooie hé! Ook wel heel prijzig, maar dat is per mens verschillend hoeveel geld ze willen uitgeven aan hun kinderwagen. Ik wilde hier niet op besparen want ik wist dat ik veel naar buiten zou gaan. Ook super handig in winkels is dat ze een parcours hebben gemaakt om zo je 'droom'wagen uit te testen op verschillende ondergronden. Maar omdat mijn 'droom'wagen daar niet stond hebben wij dat dus nooit gedaan. En ging ik weer naar huis met de kinderwagen van internet in mijn hoofd. Dat de kofferbak met allemaal andere babyspullen vol lag, was bijzaak haha.



Na wikken en wegen toch maar besloten om de kinderwagen te bestellen, het werd de Tutek Turran in blauw/wit. We wisten nog niet of het een jongen of een meisje zou worden dus ik vond dit heel neutraal. Ik heb hier best lang over nagedacht omdat deze wagen geen zwenkwielen heeft aan de voorkant. Soms gaat het mooie over het functionele bij mij. Echt spijt heb ik er niet van, want ben heel trots op mijn wagen. Ik krijg heel veel complimentjes op straat dat ze mijn kinderwagen heel mooi vinden en zulke niet meer zo veel zien. Toch zijn zwenkwielen wel echt veel handiger, ik heb wel het geluk dat ik aan de rand van het dorp woon en zo lekker in de polder stap. Omdat de wagen grote wielen heeft rijd hij als een jéé!  Die vaste wielen aan de voorkant nemen we maar voor lief, want nog een voordeel van deze wagen vind ik de reiswieg. Deze is lekker ruim, dus Fiene kan hier heel lang in liggen.Ook is deze nog verstelbaar en kan je de rug in een zitstand zetten.  Wanneer je deze wagen koopt krijg je ook de 'buggy'stand en de bijpassende maxi-cosi erbij. Super handig, 3 in 1 kinderwagen!

De kinderwagen heb ik besteld bij www.royalbaby.nl 

Helaas kregen we de verkeerde adapters voor de maxi-cosi , zodat je deze op je kinderwagen kan zetten. Maar na een paar pogingen contact op te nemen met de website kregen we de goede opgestuurd. We maken hier heel veel gebruik van, zó handig voor als je ff de stad in gaat of een kleine boodschap moet halen met de auto. 



Als jullie nog meer vragen hebben over onze kinderwagen, dan hoor ik dat natuurlijk graag!
Liefs, Jeanine. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

mama zijn en werken.

Flesje half vol, flesje half leeg.