Nien on the Insta


Om te beginnen wil ik eerst even vertellen dat de leukste knul op aarde jarig is, happy birthday lieve Siem <3



Ik zit al een aantal jaren op insta, maar had besloten om vanaf dit jaar met een nieuw account te beginnen. Want ik was fanatiek begonnen met oude foto’s te verwijderen. Waar maakte we vroeger foto’s van? Ik lakte 100 x in de week mijn nagels in een andere kleur en poste dit dat in mijn feed. Om deze post wat op te vrolijken en jullie een idee te geven, heb ik er wat nagelcreaties bij geplakt, haha. Als ik was wezen shoppen legde ik alles op stapels (zodat niemand het onderste kledingstuk kon zien, super handy) en poste ik dit in mijn feed. Ik heb echt zo gelachen om alle onzin die ik had geplaatst. En wat een kwaliteit foto’s, om te huilen.  Maar ik wilde een frisse start maken met mijn account dus begon vrolijk alles wat niet meer paste bij mij te verwijderen. Blijkbaar kan je dus maar een aantal foto’s per keer verwijderen dus dit ging traaaaag.



En deze meid heeft weinig tot geen geduld, dus dat moet anders. Ik begon een nieuw account, alleen als je dus je account hebt verwijderd is je oude naam niet meer te gebruiken. Dus dan maar afkorten, dan snappen mensen vast ook wel wie ik ben. En dan begin je dus opnieuw met je vrienden zoeken, beetje kijken wat je leuk vind en hoe je je feed eruit gaat zien. Zelf kijk ik ook graag bij andere op hun account en wat is alles mooi op elkaar afgestemd. Oke, grote faal bij mij. Want die van mij is een grote puinhoop. Ik heb mezelf ook een tijdje gek gemaakt met mijn aantal volgers. Ik was er zo door geobsedeerd dat ik wel 100 keer op een dag keek of er nog bij kwamen. En dat is echt nog goed voor je.. eigen ervaring.

Foto’s maken van Fiene is iets wat ik zó graag doe. Ik deel ze graag op mijn account, maar maak ze natuurlijk ook voor haar eigen fotoalbum. Deze doe ik trouwens nog lekker ouderwets plakken. Heerlijke tijdverdrijf! En toen ontdekte ik het brandreppen. Of ik hier echt gelukkig mee ben twijfel ik nog steeds. Ik heb nu een super leuk shopje waar ik de schattigste spulletjes van krijg. En maak dan met heel veel plezier foto’s voor hun! Want die camera die ik heb gehad voor mijn verjaardag moet toch zeker gebruikt worden. En oefening baart kunst! Ik vind er ook een mindere kant aan zitten.. Ik volg heel veel mede mama’s die net zo graag als ik wil dat hun baby mag shinen in al die mooie kleertjes. Maar ik denk dat die mama’s het soms net iets liever willen dan ik, want soms word je echt overspoeld door foto’s met hetzelfde pakje of speenkoord. To much for me.. Ik vraag me dus af of alleen ik dit vind?

Vanaf vandaag laat ik het los; LET IT GOOOOOOOO.
Ik doe mijn ding, maak mijn achterlijke filmpjes waar waarschijnlijk niemand op zit te wachten. Post foto’s van Fiene, Lola en alles wat daaromheen zit. Mijn feed is een bij elkaar geraapt zooitje. En als mijn volgers mij maar volgen omdat ze mij leuk vinden en mijn shit waarderen die ik post , ben ik gelukkig!
Wat ik dus wel echt leuk vind, er zijn nog wel super leuke accounts die echt betrokken zijn met je. Vind ik echt tof, want als beginnende mama zijn er genoeg vragen waar zij antwoord op kunnen geven.

Iedereen moet lekker z’n eigen ding doen en dat ga ik nu ook lekker doen!
Liefs, Nien



Reacties

Populaire posts van deze blog

mama zijn en werken.

Flesje half vol, flesje half leeg.