ROOMTOUR

We're back!

Het is weer zondag, dus weer tijd om wat te schrijven. Wat hebben we allemaal gedaan deze week?
Eigenlijk niet heel veel bijzonders. Maandag en dinsdag zijn een beetje mijn schoonmaak/boodschappen dagen. Ik probeer alle huishoudelijke dingen in deze dagen te proppen zodat ik na mijn 2 werkdagen lekker weekend heb. Simon heeft 3 avonden gevoetbald, lekkkkkker rustig. Soms ook wel een beetje saai, maar de man heeft een hobby. Ik ben ook stiekem best wel trots, want hij komt in de krant! Hij is de minst gepasseerde (en gepassioneerde) keeper in de competitie. Ik zal volgende week het stukje erbij zetten. Word ik toch nog misschien een Yolanthe, vooral omdat hij nu een maand gestopt is met alcohol drinken. Nee hoor, die hoop heb ik al op gegeven. 



Normaal namen we Fiene eigenlijk overal mee naar toe. Ik ben nu al 2 avonden met haar weg geweest en ze heeft die avonden alleen maar gehuild. Dus de spullen ingepakt en weer naar huis. Ik voel me dan zó ongemakkelijk. Zijn er meer moeders die dit lezen en hier last van hebben? En wanneer we dan in de auto zitten of eenmaal buiten zijn met de wagen is ze weer stil. Ach, zo blijven we lekker bezig. Zaterdag avond hadden we weer een verjaardag en had ik eigenlijk al een naar gevoel erover om haar weer mee te nemen en eigenlijk alleen maar bezig te zijn om haar stil te houden. Dan is het leuke er voor mij ook een beetje af. Simon vond het prima of een avond thuis te blijven, dus de mama kon op stap. Na 2 spa rood ( ja ja, stoer hé) en een spelletje mens-erger-je-niet, is deze mama netjes naar huis gegaan en mocht ik er om 3 uur weer uit voor een fles. 


Vandaag zijn we naar de Ikea geweest voor een nieuw keukenblad, FINAL-LY. Het is ook echt zo nodig, maar dat zijn altijd van die dingen die je dus uitstelt. We hadden misschien iets beter moeten nadenken.. Sinds wanneer gaat heel Nederland om 12 uur naar de Ikea? En halen ze ontbijt of ze de rest van hun leven geen eten meer krijgen. Volgende keer dus een ander tijdstip uitkiezen om naar de Ikea te gaan. Maar we zijn geslaagd en daar gaat het om. De eerst week van maart word hij geleverd. Dan krijgen jullie ook zeker een voor en na foto te zien.



Ik ben vandaag weer lekker bezig geweest met mijn camera en een soort van mini-shoot gedaan van Fiene der kamer. Ik wil eigenlijk haar kamer een Nijntje thema gaan geven. Een nieuwe bank, keukenblad en een weekendje Amsterdam staat gepland, we kunnen niet alles te gelijk. Hebben jullie nog tips voor leuke webshop/winkeltjes voor babykamers?














Bedankt voor het lezen en zou het heel tof vinden als jullie abbonneren/ een reactie achter laten! 

Liefs, Jeanine




Reacties

Populaire posts van deze blog

mama zijn en werken.

Flesje half vol, flesje half leeg.