GEWONNEN

Hallo lieve lezers!

Tussen de eerste post zat bijna 2 weken en nu nog geen week volgens mij. Misschien krijg ik toch nog de smaak te pakken! Het is vandaag zondag, dus de week is alweer voorbij. Voor mijn gevoel duurde deze week heel lang. Ik heb vrijdag en zaterdag gewerkt en de rest van de dagen vooral thuis geweest. Ik vind het soms nog lastig om mezelf te vermaken als Fiene slaapt of gewoon lekker ligt in de box. Ik wil niet dat Fiene hele dagen in handen is, zodat ze straks overdag bijna niet meer wilt slapen of gewoon lekker ligt. Zelf vind ik ook dat ik niet de persoon ben om een hele dag op de bank te zitten. En als alles schoon is, is ook alles schoon. Ik vind het wel heel leuk om nu bezig te zijn met fotograferen en moet dus ook nog steeds mijn online-cursus afronden. Gaan we volgende week mee verder, to be continued. 
Maar als het dan weer zondag avond is, voelt het toch weer net alsof de weken open en dicht gaan.
Ik heb er volgens mij in de vorige post al iets over verteld, maar ik heb dus mee gedaan met een winactie van https://www.sassefrasmeisjesspeelgoed.nl/. Ik heb een te leuke wagenspanner opgestuurd gekregen en mocht hier foto’s van maken. Best spannend zo voor de eerste keer.
Hier onder zijn wat foto’s die ik ermee heb gemaakt : 



















Ik hoop dat jullie de foto's leuk vinden, maar vooral dat ze in de smaak vallen bij degene waarvoor ik ze heb gemaakt. Wat vinden jullie? Nog tips? 
Zou zo gaaf zijn als ik dit meer mocht gaan doen. Mijn doel voor 2019!

Elke dag leer ik weer van Fiene. Zo grappig hoe dat gaat, zo zonder praten en bijna amper communiceren met elkaar. Ze heeft dus een tijdje gehad dat ze echt niet overdag wilde slapen, maar dan doe je dus zelf ook niet zo veel. En dat vond ik best wel vervelend. Nu ben ik er dus achter gekomen wanneer ik ze lekker inwikkel in een doek, ze daar heel rustig van word en in slaap valt. Yeah, 1-0 voor mama!

Zijn er nog dingen die jullie graag van mij zouden willen weten? Of zijn er dingen wat jullie leuk vinden om te zien of te lezen? Let me know!

Nog een fijne zondag avond en maak er een mooie nieuwe week van!
Liefs , Jeanine 


Reacties

Populaire posts van deze blog

mama zijn en werken.

Flesje half vol, flesje half leeg.