Welkom!

First time.

Hi, en welkom op mijn blog. 
Na heel veel pogingen tot, ga ik er nu echt voor.
Mijn laatste week verlof is nu echt in gegaan en dat betekent weer lekker aan de slag met nieuwe dingen zoals dit en weer 'back to work' @ omoda. 
Vorig jaar was dan ook echt een achtbaan. Ik werd heel snel zwanger, kreeg ook heel snel last van mijn bekken en rug in de zwangerschap en kwam dus daardoor al met 20 weken thuis te zitten. Zeg maar doei tegen een zomer waarin ik nog allemaal dingen had gepland om  de 'laatste x zonder baby'te doen. Zoals C@S, Dutch Valley en nog een x samen op vakantie. Ik heb gelukkig nog wel wat kunnen doen, maar iets beperkter. Ook stond nog op mijn lijstje om echt door te werken tot mijn verlof zou beginnen, daar baalde ik erg van toen ik door kreeg dat dat er dus niet meer in zat. Maar hé, na al het slechte komt toch weer iets GE-WEL-DIGS! Onze kleine Fiene kwam in oktober, thank god bijna 2 weken eerder. En dat was toch mijn allergrootste cadeau evá. Na het bevallen-herstellen-een soort van ritme krijgen in het leven met een baby-... Tussen door heb ik zeker genoten van alles, maar wilde er weer tegen aan. Aangezien ik dus nog niet back-in-shape ben, ben ik daar dus nu mee bezig. Op dit moment wandel ik veel met Fiene en Lola (onze Shiba-Inu) en heb ik nu 2 dagen oefeningen gedaan van KILLERBODY ,maar dan kan ik dus 3 dagen daarna niet meer normaal functioneren, doeidoei kracht en uithoudingsvermogen. Dus houd ik het bij wandelen, crosstrainer en oefeningen thuis. Ook probeer ik op mijn eten te letten, maar ben niet van plan om mezelf te gaan uithongeren. 
En ja, ik ben bijna jarig. Gelukkig krijg ik het altijd voor elkaar om mijn verjaardagscadeau eerder te krijgen en ook zelf uit te zoeken. Dit jaar is het dus een CANON-camera geworden en wil in mijn vrije tijd me gaan verdiepen in fotograferen.  Hij is vandaag binnen gekomen, dus hij moet nog geïnstalleerd worden en er zit ook een online basis cursus bij. Daar gaan we deze week mee verder!
Ik ga deze eerste blog afronden, wat ik dus wilde zeggen is dat ik jullie via mijn blog en instagram een kijkje willen geven in mijn reis naar 'fitmom' en mijn ontdekkingstocht in het fotograferen.  Dus kort samengevat, mijn leven.
Mijn doel is om elke week wat te schrijven en/of te laten zien hier. 

Neem een kijkje op mijn insta, 
en tot volgende week!

Liefs, Jeanine

Reacties

Populaire posts van deze blog

mama zijn en werken.

Flesje half vol, flesje half leeg.