Oeps, waar is mijn motivatie gebleven?

Hello!


Na ongeveer 203382389 dagen niks te laten horen hier, ga ik toch maar weer eens wat schrijven. Januari is altijd een beetje drukke maand voor mij. Veel verjaardagen, zoals die dus ook van mijzelf, mijn jongste zusje en 2 vriendinnen.
Verjaardagen zijn dus niet zo mijn ding. Allemaal heel leuk hoor, weer een jaartje ouder, dus weer een feestje geven. Maar je bent dus zelf heel de avond een soort van butler, moet met iedereen ff gezellig een praatje houden en aan t einde van de avond ben je kapot. Maar hé, iedereen heeft t gezellig gehad en gelukkig krijg je nog kado's. In het eerste jaar dat we hier kwamen wonen propte ik de visite van vrienden en familie op 1 dag. Dat was dus geen succes en houden wij tegenwoordig maar de verjaardagen voor familie en vrienden apart. Dan duurt je functie als butler en schoonmaakster wel iets langer, maar mijn hoofd kan alles dan iets beter aan. Nou, iedereen ging aangeschoten naar huis en ik had mijn kado's binnen. Eind goed al goed. (grapje natuurlijk)


Simon was ook nog eens een weekendje weg met de voetbal. Zo grappig is dat, dat noemen ze dus 'trainingskamp'. Het enige wat word getraind is waarschijnlijk bier drinken en mee lallen met de slechte muziek die word gedraaid. Ik denk dat het vooral draait om teambuilding. Daar draaide het dus dan ook bij mij om, want ik was bijna 4 dagen alleen met Fiene.  Is wel even wennen, want als Simon van zijn werk thuis komt, probeer ik lekker nog een rondje met Lola te doen buiten. Even alleen ik (ohja en Lola). Maar we hebben het overleefd en gelukkig kwamen er gezellig mensen langs om ons gezelschap te houden.



En toen tadadaaaaa, nam ik ontslag. Na bijna 4 jaar tussen de schoenen heb ik besloten om verder te gaan in een te leuke winkel Bodacious. Er waren voor mij zoveel pluspunten, dat ik eindelijk de knoop heb door gehakt en iets anders ben gaan doen.
Neem vooral even een kijkje op de website:  https://www.bodacious.nl/ en vul je winkelmandje met te leuke kleding en accessoires. 


Sporten, fitmom.... Het zit nog ergens in mijn gedachten dat ik dat heb geschreven in de vorige blog. En dat is dus best goed gegaan (ongeveer een week). Maar er is al wel weer wat gewicht vanaf. Dus ik mag niet klagen! En ik let nog steeds op wat ik eet en probeer nog genoeg te wandelen.
Het enige wat ik nog zo lastig vind is, wat ga ik elke ochtend ontbijten?
En ik wil dus eigenlijk niet meer op mijn oude gewicht komen maar alleen mijn buik platter. Nu lijkt het nog een beetje op een mona-pudding. 
Tips zijn altijd welkom!









Nemen jullie ook een kijkje op mijn instagram?  https://www.instagram.com/jeaninemoerkerk/
Ik heb dus mijn eerste samenwerking met een te leuk insta-account binnen. Daarover de volgende keer meer! Dit hoop ik in de toekomst vaker te gaan doen. Alle hulp is welkom!






Ergens in de weken dat ik niks heb geschreven was er dus ook nog sneeuw. En Lola vind dat dus fantastisch. Balen voor haar, ik dus niet. Gelukkig kan ze lekker los in de achtertuin rennen en heeft ze er zeker van genoten. Voor mij weer een mooi moment om mijn camera er eens bij te pakken. Op de foto's zie je goed dat ze soms last heeft van 1 oog, maar geen idee wat we er aan kunnen doen. 




  
Tot de volgende keer!

Liefs, Jeanine.





Reacties

Populaire posts van deze blog

mama zijn en werken.

Flesje half vol, flesje half leeg.